Monday, June 25, 2012

Day 25 - Something cute

Το μωρό μου πριν λίγες μέρες μου έκανε δώρο αυτή την κούπα.... την είδα και τρελάθηκα, μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά επειδή όταν την είδα ο καλός μου μιλούσε στο τηλέφωνο.. μετά κάτι έκανα ( δεν θυμάμαι) οπότε δεν αντέδρασα επίσημα ... μετά από κάποια ώρα με ρώτησε με παράπονο αν μου άρεσε.. και βέβαια μου άρεσε βρε κουτό!!! Δράττομαι της ευκαιρίας λοιπόν να δηλώσω και επίσημα ότι μου αρέσει πάρα πάρα πάρα πάρα πάρα πολύ!!
Μωράκι μου σε λατρεύω!!!!!!!!!
*****************
Το ποστ αυτό είναι μέρος μια φωτογραφικής "πρόκλησης"
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουνίου είναι:

4 comments:

Memaria said...

Τι χαριτωμένη κούπα και τι χαριτωμένα λόγια!!!!

evonita said...

πολύ όμορφη η κούπα σου! πολύ γλυκιά κίνηση!

Unknown said...

Ανυπομονώ να την χρησιμοποιήσω!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι said...

Αυτά έχει ο έρωτας, ξεμωραίνεσαι,χιχι!!! Callie by Anthomeli