Tuesday, November 13, 2012

Day 12 & day 13

Where you slept

Drink = Water

7 comments:

myStickland said...

τελικά αυτή η φωτογραφική πρόκληση μου αρέσει πολύ..
μου αρέσει πολύ το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας μας το ημερήσιο θέμα..
ανυπομονώ να δω και το project του Δεκέμβρη..
φιλιάαα:)

Lyriel Bee said...

Το κρεβάτι σου είναι πολύ cozy Σταυρουλάκι! Μ'αρέσει :))
Καλη σου μέρα :)

Unknown said...

cozy εεε? γιατί εγώ μόνο αισθάνομαι... είναι και 2 μέτρα!!! μέχρι να συναντηθούμε κάνουμε 3 στροφέσ.. κρετάτι ξενοδοχειου τι περιμένεις!!!

Unknown said...

του Δεκεμβρίου θα είανι σίγουρα εορταστικό!!!

Jen said...

love all your pillows on your bed and nice looking cup

kwnnie said...

Άνετα θα χουχούλιαζα σε αυτό το κξρεβάτι:)
καλό βράδυ!

evonita said...

είναι πολύ όμορφες οι φωτό!!! το κρεβάτι σου πολύ μου άρεσε και ο στολισμός με το LOVE σούπερ!!! :) μου αρέσουν τα πολλά μαξιλάρια!!