Saturday, November 24, 2012

Everyday christmas home.. week 5 before Christmas.. part 1!

Τελείωσε κ αυτό! Κ φάγαμε κ ήπιαμε κ γελασαμε και είπαμε κ ευχαριστω κρατώντας τα χέρια του δίπλανου μας , δημιουργώντας μια ανθρώπινη αλυσίδα γύρω από το τραπέζι κ καθησαμε γύρω από τη φωτιά της τηλεόρασης που έπαιζε σαν screensaver κ τελικά δώσαμε κάποια συμβολικά δωρα σε όλους έτσι για να ξεκινήσουμε όμορφα την εορταστική περίοδο!!! Τα φαγητά που τις συνταγές μπορείτε να τις βρείτε εδώ ήταν καταπληκτικά.  Δεν ήξερα οτι έχουν τόσο ωραία κουζίνα οι αμερικάνοι!! Αξίζει να τις δοκιμάσετε!! Η βαπτισμένη γαλοπούλα βγήκε φοβερή και απο δω και πέρα έτσι θα την φτιάχνω!!! Να μη μιλήσω για τη σούπα που ήταν τόσο σωστά ισορροπημένη κ μαλακή που ούτε εγω δεν το πίστευα !! Τι να πω για τη μηλόπιτα κ για τις Γλυκοπατατες!! Ολα ήταν πολυ καλα, αφού ο Α μου είπε οτι ξεπέρασα τον εαυτό μου!! Την οργάνωση του τραπεζιου μπορείτε να τη δειτε εδώ.. Μια καλή ιδέα αποτελεί το εκτυπωμένο μενού στο πιάτο καθώς επίσης και κάποιες ευχητήριες κάρτες με την οικογενειακή σας υπογραφή!!
Κλείνοντας το τραπέζι αυτό φιληθήκαμε όλοι και δώσαμε ραντεβού για την επόμενη μέρα για τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό... και έτσι και έγινε!!
To be continued!!




Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής

11 comments:

Memaria said...

Τι όμορφα είναι όλα!!
Να περνάτε πάντα καλά!!

Lyriel Bee said...

Α το έκανες πολύ ρομαντικό το τραπέζι!
Τελικά πέτυχαν και τα φαγητά και όλα, μπράβο κοριτσάκι!
Είμαι σίγουρη ότι οι καλεσμένοι σου έγλειφαν και τα δάχτυλά τους :)

evonita said...

Μπράβο Σταυρούλα μου!!! Πανέμορφο τραπέζι και ατμόσφαιρα!!! Πάντα τέτοια!! Φιλάκια πολλά!! :)

Unknown said...

Δεν το εφτιαξα μονη μου τελείως! Ηρθε κ μια φίλη μου καλεσμένη που επίσης δεν είχε ξαναμαγειρεψει αμερικανό γιατι ήθελε να μάθει! Επειδή είναι ινδη δεν χρησιμοποιεί το φούρνο καθόλου κ έτσι μοιραστηκα με κάποιον τις αγωνίες των συνταγών ... Τι θέλει να πει εδώ κτλ! Κ βέβαια το καθάρισμα μηλων ( τεράστια ποσότητα) κολοκυθιου πατατων κτλ! Την επόμενη μέρα ο αντρας της μας έλεγε οτι δεν μπορούσε να κοιμηθεί γιατι σκεφτόταν τη μηλόπιτα ! Τώρα δίνουν όλοι κάποιες καινούργιες παραγγελίες! ( μπακλαβα θέλουν) ! Χάρηκα πολυ που τους άρεσε !! Πραγματικά γέλασαν κ τα μουστακια μου!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι said...

Αν και κάποιες από τις φώτο σε αδικούν βλεπω ότι έκανες υπέροχα πραγματα! Σπάνια δοκιμάζω άγνωστες συνταγές σε τραπέζι γιατί φοβάμαι την αποτυχία! Φιλιά πολλά!
kathy by anthomeli

vivi ka said...

Τι όμορφο ρομαντικό τραπέζι!! Δεν έχω χρόνο να δω αυτά που προτείνεις τώρα, αλλά θα επιστρέψω :)

Unknown said...

και εγώ έτσι ήμουν αλλά αναγκαστικά επρεπε να φτιάξω αμερικάνικη κουζίνα την οποία δεν έχω ξαναδοκιμάσει.. δεν είχα επιλογή..!! ΕΠΡΕΠΕ να το κάνω! φιλάκια

myStickland said...

Τέλειο !!!
Μου αρέσουν οι καινούριες συνταγές!!!
Θέλω να πειραματίζομαι στη κουζίνα αλλά όταν έχω καλεσμένους δύσκολα φτίαχνω καινούριες γεύσεις!!
Φιλιά:):)

xeiropoiein said...

πω, πω τι εντυπωσιακές ετοιμασίες! Πόσο προσεγμένα είναι όλα στο τραπέζι!! Πρέπει να περάσατε πολύ όμορφα! Καλη εβδομάδα να έχεις!!

Unknown said...

Το καλό εδώ είναι ότι όλοι δοκιμάζουν και κανείς δεν ξερει με σιγουριά πως θα έπρεπε να είναι μια συνταγη. ενώ στην Ελλάδα αν κάτι δεν πάει καλά εκτίθεσαι απευθειας και επιπλέον είμαστε πιο δύσκολοι στο να δοκιμάσουμε. Μαλλον και εγω δεν θα δοκιίμαζα τέτοιο τραπέζι στην Ελλάδα, δίκιο έχεις!!!

Unknown said...

ναι όντως ούτε εγώ θα έφτιαχνα.. εδώ έτσι και αλλιώς έχω φάει και φαγητά που δεν πολύ αρεσαν αλλά δεν μπορώ να κατηγορήσω την μαγείρισσα, διότι δεν ξέρω αν φταιει η συνταγή ή εκείνη, στην Ελλάδα όλοι θα κατηγορήσουν την μαγείρισσα χωρίς δεύτερη σκέψη αν κατι δεν ταιριάζει στα γούστα τους.. οπότε καταλαβαίνω!! φιλάκιααα