Thursday, November 15, 2012

Manmade.. and taste of Sharjah..το παραμελημένο μου Εμιράτο!

Αλήθεια πόσα πολλά σας έχω κατά καιρούς γράψει για το Dubai, ακόμα και για την Fujairah.. και έχω αφήσει μόνη της και παραπονεμένη την Sharjah, το τρίτο Εμιράτο στο οποίο εργάζομαι και ως εκ τούτου περνάω πολλές ώρες εκεί!
Η Sharjah είναι ακριβώς δίπλα από το Ντουμπάι (από τη μια πλευρά είναι το Άμπου Ντάμπι και από την άλλη η Sharjah). Είναι ένα κάπως δύσκολο εμιράτο για πολλούς λόγους.. Ας πούμε στη Sharjah απαγορεύεται να πεις αλκοόλ ακόμα και σε ξενοδοχεία, απαγορεύεται να μεταφέρεις και να κατέχεις αλκοόλ.. Οι αστυνομικοί έχουν το δικαίωμα  ανά πάσα στιγμή να εισβάλλον στο σπίτι σου και να σου κάνουν έλεγχο για αλκοόλ.. Ένα άλλο περίεργο είναι ότι τα μη παντρεμένα ζευγάρια δεν μπορούν συζούν.. διότι σε κάθε κτήριο υπάρχει ο κύριος watchman ο οποίος εκτός από την ασφάλεια του κτηρίου ενδιαφέρεται και για την ... ηθική σου, γιατί βρίσκεσαι σε μουσουλμανικό εμιράτο και ΟΦΕΙΛΕΙΣ να υπακούς στους θρησκευτικούς τους νόμους!!!!
Γενικότερα είναι πολύ πιο φθηνό μέρος για να ζει κανείς και έτσι έχει πιο .. πως να το πω.. φτωχούς ενοίκους(και όταν λέω φτωχούς δεν εννοώ όπως τους Έλληνες που πρόσφατα μας έκαναν όλους πιο φτωχούς, εννοώ ανθρώπους που κοιμούνται 5-5 μαζί για να βγαίνει το ενοίκιο, ανθρώπους που δεν μπορούν να κάνουν μπάνιο κάθε μέρα, ανθρώπους που δεν πλένουν τα ρούχα τους.. ανθρώπους που έχουν ποδήλατα και μετακινούνται με αυτά ακόμα και όταν έχει 55 βαθμούς έξω!!, άνθρωποι που βρίσκονται εδώ γιατί ακόμα και με αυτές τις συνθήκες είναι πολύ καλύτερα από τη χώρα τους!) αυτό εννοώ φτώχια!!.. με ότι αυτό συνεπάγεται.. γιατί δεν είναι η φτώχια που φέρνει τη βρωμιά αλλά το επίπεδο που κουβαλάνε οι περισσότεροι άνθρωποι. Κάποιες εταιρείες διαλέγουν να έχουν βάση στη Sharjah (όπως η δικιά μας... Ιταλοί γαρ!) και όχι στο Ντουμπάι διότι με αυτό τον τρόπο σου δίνουν λεφτά για το accomodation (εδώ εκτός από το μισθό σου δίνουν και κάποια χρήματα για το σπίτι που θα μένεις διότι είσαι expat και δεν έχεις που να μείνεις!!!) που αντιστοιχεί στα standards της Sharjah (περίπου ένα τρίτο...). Πολύς κόσμος όπως είπα διαλέγει να ζει εκεί για να εξοικονομεί χρήματα αλλά αυτό συνεπάγεται ότι για μια απόσταση 15-20 λεπτά για να κατέβεις Ντουμπάι την κάνεις 2 ώρες!!! Κάθε φορά που πηγαίνω στη δουλειά βλέπω από το αντίθετο ρεύμα ένα κύμα κίνησης και πραγματικά τους λυπάμαι... αλλά είπαμε είναι και ανάλογα πως μπορεί ο καθένας.. δεν φταίνε εκείνοι για την κίνηση, αλλά ίσως τα χρήματα που τους δίνονται δεν επαρκούν για κάτι καλύτερο.!! Εκτός των υπολοίπων η Sharjah είναι πολύ συντηρητική και στο θέμα ντυσίματος.. ενώ στο Ντουμπάι βλέπει κοπελίτσες ακόμα κα με σορτσάκια καυτά.. (μη ξεχνάτε ότι είμαστε σε μουσουλμανική χώρα!), στη Sharjah όσες φορές έχω κυκλοφορήσει με φορεματάκι ως το γόνατο ή με κοντομάνικο που φαίνεται μπρατσάκι.. έχω νιώσει άβολα!
Για όλους αυτούς τους λόγους και για άλλους που δεν μπορείς να περιγράψεις δεν έχω ποτέ αναφερθεί στο εμιράτο αυτό, που ας είμαστε ειλικρινείς είναι το εμιράτο που μου προσφέρει το ψωμάκι μου και θα έπρεπε να νιώθω ευγνωμονούσα γι' αυτό!!!
Σε μια προσπάθεια ανατροπής και με αφορμή το χθεσινό φωτογραφικό θέμα λοιπόν σας παραθέτω λίγες φωτογραφίες από το παράθυρο του γραφείου μου.. γιατί όπως και να έχει αυτή είναι η εταιρεία μου, και αυτό είναι το μέρος που την φιλοξενεί...Αυτή δεν είναι μαγεία του πράγματος εξάλλου, ότι ο κόσμος είναι τόσο διαφορετικός κάτω από τον ίδιο ήλιο!!!!!

Υ.Γ από τις φωτογραφίες δεν φαίνεται και άσχημο.. είναι και πολύ ψηλά και δεν καταλαβαίνεις τι επικρατεί κάτω!! Χι χι











9 comments:

elena said...

Καλό μας κάνει να βλέπουμε κι αυτά γιατι ξεχνάμε πόσο τυχεροί είμαστε. Πάντως έχεις απλωσιά βρε παιδι μου, δουλεύεις και ανοίγει το ματι σου...

myStickland said...

Καλησπέρα...αρχικά να σου πω οτι μου αρέσει η αλλαγή των φωτογραφιών του μπλογκ σου..!
Επίσης να σου πω οτι απολαμβάνω τις αναρτήσεις σου γιατί μπορώ και ταξιδεύω μέσα απο τα λόγια και τις εικόνες σου..Πραγματικά η θεα σου κόβει την ανάσα και είναι πολύ όμορφα να δουλεύεις βλέποντας τέτοια όμορφιά γύρω σου-τουλάχιστον όσον αφορά το γενικό σύνολο,γιατί όπως διάβασα δεν είναι και ότι καλύτερο το επίπεδο εκεί..
παρόλαυτα παντού υπάρχουν και πολύ χειρότερες καταστάσεις απο εδω αλλά πιστεύω οτι θα υπάρξουν και καλύτερες μέρες για όλους!
καλή συνέχεια!

Lyriel Bee said...

Δεν το είχα υπόψη μου ότι είναι τόσο πουριτανοί ακόμα στις μουσουλμανικές χώρες...
Ούτε μπρατσάκι να μη φανεί. Μα καλά με τόση ζέστη τι να βάλεις δηλαδή, μακριμάνικο;
Η θέα πάντως είναι απίστευτη από το γραφείο σου :))
Κι εσύ είσαι μια γλύκα στη φωτογραφία!
Φιλιά κοριτσάκι μου *

Memaria said...

Φανταζόμουν πως είναι κάπως έτσι τα πράγματα, αλλά όχι τόσο πολύ...το διάβασα με πολύ ενδιαφέρον..μου αρέσει που μας δείχνεις κι έναν άλλο κόσμο...
Μου αρέσει πολύ η φωτογραφία σου..είσαι μια κούκλα!!
Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

Unknown said...

Μακάρι να έρθουν για όλο τον κόσμοα καλύτερες μέρες!!!

Unknown said...

ναι και που να πας Σαουδική Αραβία.. εκεί πρέπει να φορέσεις abaya (μπουρκα ππου λεμε εμείς) ακόμα και αν ζεις εκει χωρίς να είσαι μουσουλμάνα!!

Unknown said...

χαίρομαι που σε ενδίεφερε!! θα προσπαθήσω να συνεχίσω να σας παρουσιάζω τα διαφορετικά του τόπου αυτού!

Unknown said...

ναι έχει άπλα!!

evonita said...

φοβερή η θέα και ας είναι τα πράγματα όπως τα περιγράφεις! έχω ακούσει ότι τα ρούχα αυτά τα φαρδιά είναι καλύτερα για την πολλή ζέστη που επικρατεί εκεί παρά τα τιραντάκια, ισχύει?