Sunday, January 6, 2013

New Year's Resolutions ... και μια μικρή αποκάλυψη!

Μπήκε ο καινούργιος χρόνος με πολύ φόρα θα έλεγα!!! Τη φόρα που του έδωσε το τέλος του 2012... αποχαιρετισμοί, δάκρυα από τους φίλους μας και μεγάλη συγκίνηση.. Για μας είναι μια πολύ καλή εξέλιξη το ότι αλλάζουμε χώρα, αλλά βέβαια κάθε αποχωρισμός είναι πολύ έντονος!!
Μέσα στο χαμό της μετακόμισης και των πολλών farewell που μας ετοιμάζουν, albums με φωτογραφίες μας και αφιερώσεις στα ελληνικά (από ξένους φίλους μας) κάνουν την βόλτα του διαδικτύου, δάκρυα πολλά δάκρυα και υποσχέσεις ότι θα έρθουν να μας βρουν , αν όχι για δουλειά, έστω για επίσκεψη... Μέσα σε αυτό το σκηνικό, δέντρα ξεστολίζονται, αμάξια πουλιούνται, πράγματα πακετάρωνται, 3D σχέδια διακόσμησης του σπιτιού μας ολοκληρώνονται (τελικά ήταν πιο έυκολο ότι νόμιζα και μου χρησίμευσε και το σχέδιο  που είχα φτιάξει πριν από 4 χρόνια, τώρα πήρε σάρκα και όστα για να είμαστε σίγουροι που  θα βάλουμε αυτά που θα κουβαλήσουμε..),   τηλέφωνα στην πρεσβεία, τι θα κάνουμε με αυτό, τι θα πάρουμε , τι θα αφήσουμε, πότε θα στείλουμε την μεταφορική,  αγορές γίνονται, αρρωσταίνουμε, κρυώνουμε, κάνουμε συγκέντρωση με 40 άτομα για φαγητό και ένα πρώτο farewell (θα ακολουθήσουν άλλα 2 στο σπίτι μας και κάποια άλλα εκτός), τελευταία ψώνια (μα είχα πει να μην ξεχάσω να αγοράσω κάτι πριν φύγουμε αλλά δεν θυμάμαι τι..  εντάξει έχουμε καιρό μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου), λέω τα δικά μου αντίο σε ένα μέρος που με δυσκόλεψε πάρα πολύ αλλά ήταν το σπίτι μου για 2 μιση χρόνια, και τελικά  σκέφτομαι ότι είμαστε στην αρχή του χρόνου και αυτό σημαίνει ότι οι στόχοι παίρνουν και αυτοί φόρα, πιάνουν το στυλό και αποτυπώνονται στο χαρτί και ζητούν να πραγματωθούν.. όχι απαιτητικά αλλά περισσότερο σαν προσδοκίες που θεωρούν ότι θα σε κάνουν καλύτερο, ζητούν και αυτοί λίγο χρόνο από το χρόνο σου, λίγα λεπτά μέσα στο έτος που ξεκινά..αν το σκεφθείς είναι πολύ  λογικό.. δεν ζητούν όλο το χρόνο σου.. μόνο λίγο.. τόσο ζητούν για το δικό σου καλό... Βέβαια οι ρυθμοί μας θα επανέλθουν μετά το δέυτερο μισό του Φεβρουαρίου απ’ ότι φάινεται... Μέχρι τότε οι στόχοι το πιο πιθανό είναι να κάνουν καλή παρέα στο χαρτί, αλλά θα υπάρχουν ως ιδέα έστω, θα έχει γίνει η αρχή..
Με μεγάλη ευκολία αποτυπώθηκαν οι στόχοι αυτοί και ελπίζω να βγουν εις πέρας το ίδιο εύκολα!!! Τους μοιράζομαι για να πάρω κουράγιο να τους εκπληρώσω...  

1.       Λίγη άσκηση (έστω μια φορά την εβδομαδα).. Ζητάω πολλά?
2.       Να ξεκινήσω τις βιταμινούλες μου που τις έχω αμελήσει αλλά έχω διαπιστώσει ότι μου κάνουν τόσο καλό..
3.       Να ολοκληρώσω τουλάχιστον 2 έργα πλεξίματος μέσα στο 2013,
4.       Να διαβάσω περισσότερα βιβλία.. στόχος τα 25.. είναι πολλά?
5.       Να λέω ευχαριστώ για το φαγητό που  μου προσφέρεται καθημερινά
6.       Να διαβάζω τα tips που μου στέλνει το digital Photography School και να προσπαθήσω να τα ακολουθώ.
7.       Να παίζω το τέννις-έστω  στο wii (μέχρι να δω που θα συνεχίσω μαθήματα..) μια φορά την εβδομαδα.
8.       Να μάθω τι γίνεται με το PInterest… δεν έχω καταλάβει ακριβώς!!
9.       Να φτιάξω το gratitude βαζάκι (που έχω σκεφτεί εδώ και καιρό) και να το γεμίσω...

Έχω πρόβλημα φόρτωσης των εικόνων.. εσείς? όλα φυσιολογικά?

15 comments:

myStickland said...

Καλημέρα Σταυρούλα μου!!
Απο οτι κατάλαβα μετακομίζετε πάλι ε;
Ολα καλά θα πανε και θα τακτοποιηθήτε μια χαρά! Λίγη υπομονή χρειάζεται μόνο!
Σου έυχομαι να πραγματοποιησεις όλες σου τις προσδοκίες και άλλες τόσες!!!
Μην μας ξεχάσεις όμως ε; Είσαι καλό παρεάκι!!!!!!
(Οσον αφορά το πρόβλημα με τις φωτογραφίες,να ξέρεις οτι αυτές τις μέρες το αντιμετωπίζουν πολλά ιστολόγια! Δεν ξέρω να σου πω τι να κάνεις.Εγω κάνω αντιγραφή και επικόλληση τις δικιές μου και ελπίζω να μην αντιμετωπίσω παρόμοιο θέμα στο μέλλον! Πάντως αν μάθω κάτι θα σου πω!!!)
Φιλιά πολλά:)

Memaria said...

Είναι δύσκολοι οι αποχαιρετισμοί, αλλά η υπόσχεση μιας καινούριας αρχής είναι όμορφη..εύχομαι τα καλύτερα!!
Εμένα για καιρό δε με άφηνε ο μπλόγκερ να ανεβάσω φωτογραφίες,..έλεγε πως ξεπέρασα το όριο..έτσι τις πήγαινα αλλού και αντέγραφα το λινκ...δε με άφηνε να αλλάξω ούτε τη φωτογραφία του μπλογκ..τώρα ξαφνικά με αφήνει πάλι..τι να πω!!
Φιλιά πολλά!

airis said...

Εύχομαι ολόψυχα τα καλύτερα! Είμαι τρομερή σπιτόγατος και δεμένη με τον τόπο μου! Σε θαυμάζω που άντεξες τόσο πολύ εκεί και που αντέχεις τις μετακομίσεις κι όλη αυτήν την ταλαιπωρία!
Εύχομαι να ευοδωθούν οι στόχοι σου ( οι περισσότεροι ήταν σούπερ για μένα!)
Όταν μάθεις τι γίνεται με το PInterest πες μου και μένα! αχαχα!
ΥΓ: Μέχρι στιγμής ανεβάζω από τα αρχεία μου αποθηκευμένο υλικό! Δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα! Όμως κι άλλες φίλες λένε τα ίδια με σένα! Ο blogger ζητάει επί πληρωμή την αύξηση χωριτικότητας κλπ κλπ!
Αν φροντίσεις να μην είναι πολλά pixel οι φωτο νομιζω θα λυθεί το πρόβλημα!
Φιλιά!

Momma's daily life said...

μα τι γινεται με αυτες τις φωτο??
μετακομιση ακουω! χαρα στο κουραγιο σου! επαναπατρισμος ή οχι?
οπως και να ναι, καλη αρχη και καλη επιτυχια με τους στοχους σου!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Καλό ταξίδι και καλή επιστροφή στην Ελλάδα..
εύχομαι όλοι οι στόχοι και τα όνειρα σου να πραγματοποιηθούν το 2013
πάντα με αγάπη και υγεία
είναι το 3ο μπλογκ σήμερα που διαβάζω για πρόβλημα με τις φωτος, εμένα όχι δε μου έκανε πρόβλημα..

myStickland said...

Για δες εδω:
http://diamadaki.blogspot.gr/2013/01/blog-post_7.html
ίσως σε βοηθήσει!
φιλιά!

kwnnie said...

Αα μη μου λέτε τέτοια..εγώ δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα...μέχρι στιγμής.
Γυρνάς Ελλάδα;;
Αυτά τα δάκρυα είναι τόσο γνώριμα...και πονάνε λιγουλάκι:/
Καλά κουράγια:)
Φιλιά!!*

Dimitra•Counting SΜiLES said...

Σταυρουλίτσα ο καινούριος χρόνος σε βρίσκει με αλλαγές φοβερές!!! Είμαι σίγουρη ότι παρόλη την ταλαιπωρία, θα είναι για καλό! Ελπίζω να γυρίζεις Ελλαδίτσα...
Σου εύχομαι να εκπληρώσεις το μεγαλύτερο μέρος των στόχων σου (συνήθως δεν τους καταφέρνουμε όλους γι'αυτό το λέω...χε χε χε).
Για τις φώτο δεν ξέρω να σε συμβουλέψω, είμαι παρθένα στο blogging και δεν μου έχει συμβεί. Οι άλλες παλιότερες φίλες είμαι σίγουρη ότι γνωρίζουν περισσότερα.

evonita said...

Σταυρουλίτσα μου!!! Επιστρέφεις Ελλάδα????? Πω πω φοβερά συναισθήματα είναι αυτά!!! Για τις φωτογραφίες δεν ξέρω, προσωπικά δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα! όσο για το pinterest είναι κόλλημα!! Καθένας μπορεί να ανεβάσει ότι θέλει, να πάρεις ιδέες, να συγκεντρώσεις όλες εκείνες που σου αρέσουν και να τις διαδώσεις κι εσύ!!! :) όσο για τους στόχους που έχεις θέσει σου εύχομαι να τους πραγματοποιήσεις όλους!!! φιλάκια πολλά!!!

vivi ka said...

Καλημέρα!! Καλή χρονιά με υγεία και ότι επιθυμείς για το 2013.
Η λίστα που ετοίμασες είναι σούπερ και σου εύχομαι να την βγάλεις εις πέρας ολόκληρη!
Για τις φωτογραφίες το ακούω συνέχεια ότι συμβαίνει αλλά δεν μου έτυχε ακόμα.
Καλή μετακόμιση να έχετε και ότι καλύτερο στην νέα σας ζωή!
Φιλάκια πολλά!!

Dizzy button said...

Καλή χρονιά με υγεία! Εύχομαι να πραγματοποιήσεις την λίστα των στόχων σου... σκέψου έχεις 365 μέρες! Προλαβαίνεις και με το παραπάνω :-) Καλή αρχή στη νέα σας ζωή, να χαμογελάς και να είσαι αισιοδοξη. Τα καλύτερα έρχονται!

Unknown said...

Ασε κ εγω έτσι είμαι πολυ δεμένη! Ολα μια ιδέα είναι βέβαια! Κ είναι τόσο απλό!! Τη μια βρίσκεσαι Ελλάδα μετα δέχεσαι μια πρόταση για δουλειά κ ξαφνικά ξυπνησες σε άλλο τόπο! Εχει κ την ομορφιά του!

Unknown said...

Επαναπατρισμος αλλα κ ενα νέο ξεκίνημα αλλού!! Θέλω να σας τα πω όλα με φωτο!!!

Unknown said...

Τα δάκρυα του αποχωρισμού απο την Ελλάδα ήταν πολυ πίκρα! Τώρα επειδή εμείς φεύγουμε οι φίλοι μας στεναχωριουνται που μένουν εδω μόνοι τους! Για μας που γυρίζουμε στη χώρα μας είναι χαρά για τους φίλους λύπη!!!αναμεικτα όλα!!

Parents Land Gr said...

Τα Χριστουγεννα δεν προλαβα να σου στειλω την καρτουλα που ήθελα. Ημουν έτοιμη να στείλω κάτι άλλο τώρα αλλα είδα οτι ερχεστε πίσω. Μόλις γυρίσεις με το καλό θα σου το στείλω στο καινούργιο σπιτάκι. Σας ευχομαι ότι καλύτερο στο καινούργιο ξεκίνημα.