Monday, February 11, 2013

Καλησπέρα Νορβηγία...

Και καθώς ο Φεβρουάριος τρέχει γοργά τη μικρή διαδρομή του.. εμείς συνεχίζουμε να αλλάζουμε όπως οι εποχές.. και ετσί από τη πολύ ζέστη του Ντουμπάι, το μέτριο κρυουλάκι της Ελλάδας, (έτσι για την ευκολία της μετάβασης), σήμερα σας καλησπερίζω από τη Νορβηγία..
μείνετε συντονισμένοι γιατί θα ακολουθησει ξενάγηση.. (δεν έχετε παράπονο.. ποτέ δεν σας έχω αφήσει εκτός..!)
Προς το παρόν σας φιλώ ... με μια φωτογραφία από ψηλά!!
Για περισσότερες φωτογραφιές εδώ και εδώ.. αλλά και εδώ και εδώ.. Προς το παρόν!!!!

15 comments:

myStickland said...

Σταυρούλα καλησπέρα!!!
Χαίρομαι που έμαθα νέα σου και που είστε καλά!!
Ελπίζω να μας γεμίσεις με όμορφες φωτογραφίες και στιγμές!!
Καλό σου βράδυ:)

Unknown said...

Ξέρω απουσιασα... Αλλα προσπαθούσα να ρουφηξω Ελλάδα!!! Νομίζω θα είμαι πιο τακτική πλέον!!! Φιλία πολλα!!!

evonita said...

πάρα πολύ όμορφα Σταυρουλίτσα μου!!! χαίρομαι που όλα πάνε καλά!! ανυπομονούμε για τις υπέροχες αναρτήσεις σου γεμάτες εμπειρίες και όμορφες εικόνες!!! φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα! :)

Lyriel Bee said...

Από τα χαμηλά στα ψηλά δηλαδή :) Από τη ζέστη στο μπούζι χεχεχ !!
Καλή προσαρμογή εύχομαι κοριτσάρα !!

Dimitra•Counting SΜiLES said...

Γειά σου κουκλίτσα μας!!! Ουάου, έφυγες από τη ζέστη και πήγες στα κρύα καλέ!!!!
Περιμένουμε λοιπόν την ξενάγησή σου. Δεν έχουμε παράπονο, πάντα μας σκέφτεσαι:)

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι said...

Αναμένουμε λοιπόν!
Kathy by anthomeli

Unknown said...

Σύντομα υπόσχομαι!!! Βλέπω οτι έχει πολυ θέμα εδω!!!

Parents Land Gr said...

Νομιζα οτι θα μετακομιζατε Ελλαδα. Νορβηγια! Μετα το Ντουμπαι? Το απολυτο κλιματικο σοκ. Κρυωνω και μονο που το σκεφτομαι. Ειμαι σιγουρη ομωs οτι εσυ πολυ συντομα θα προσαρμοστειs και θα μαs ταξιδεψειs ξανα. Φιλακια.

Katerina V *Pause blog* said...

Σταυρούλα μου καλησπέρα!! Έχω χάσει επεισόδια τελευταία.. Μετακόμισες Νορβηγία ή πήγες ταξίδι αναψυχής;; Όπως και να έχει καλές εμπειρίες εύχομαι!!Χάρηκα πολύ με το σχόλιό σου..Αυτό που μου είπες το ανέφερα πιο πολύ και για εκείνους που νομίζουν ότι επειδή δεν έχουν κάποιο τρανταχτό ταλέντο δεν μπορούν να προσφέρουν τόσα..ενώ όλοι κρύβουμε μέσα μας πολλά και δεν το ξέρουμε!! Be yourself..Everyone else is already taken!! Πολλά φιλιά!!

Unknown said...

Σας έχω μπερδέψει το ξέρω! Είμαστε για δουλεια εδω για κάποιους μήνες κ μετα κατεβαινουμε με την ίδια εταιρεία Ελλάδα! Θα τα λέμε απο κοντά λοιπόν!

Aθηνά Π.Κ. said...

Καλημέρα !!
Από το Ντουμπάι στην Νορβηγία ? Θα μας τρελλάνεις?
Θαυμάζω το κουράγιο σου να μετακομίζεις από την μια χώρα στην άλλη, από τη ζέστη στο κρύο , από Ανατολή σε Βορρά !!
Να σαι καλά, να χεις δυνάμεις να μετακομίζεις , άντε με το καλό να ρθειτε στην Ελλαδίτσα μας και στο εύκρατο κλίμα της !!

Memaria said...

Φαντάζομαι πως είναι καλύτερα στη Νορβηγία από το Ντουμπάι....και μετά στην Ελλάδα θα είναι καλυτερότερα..χαχα!!
Να είστε καλά!!..φιλιά!

___ said...

Σταυρουλάκι μου καλό, σε διαβάζω με κομμένη ανάσα. Δυστυχώς είχαμε απώλεια υποολογιστή και έχω χαθεί καιρό από την μπλογκογειτονιά, οπότε τα νέα σου μου ήρθαν ωσάν... κεραμίδα! :)
Εύχομαι καλή προσαρμογή και ανυπομονώ για τις νέες σου ξεναγήσεις.
Φιλιά πολλά!!!

Unknown said...

Ευχαριστώ.. ναι το παράκαναμε.. μεγάλη αλλαγή!

Unknown said...

Ναι όντως.. φαντάζομαι!! μας λείπεις γλυκιά μας Μάριαν!!!!