Sunday, June 2, 2013

Ένας υπέροχος μήνας!

Καλό μας μήνα και καλό καλοκαίρι σε όλους!!!
Μου λείπετε πάρα πολύ και νιώθω τύψεις που έχω αφήσει αυτό μου το κομμάτι πίσω.. Κάτι λείπει από την καθημερινότητα μου όταν δεν μπλογκάρω!!
Με αυτά και με εκείνα πέρασαν τα γενέθλια της μαμάκας μου και του Α.που είναι την ίδια μέρα (21 Μαίου) και ούτε καν σας ειδοποίησα.. δεν σας έδειξα τα cup cakes που ετοίμασα, ούτε το κοτόπουλακι καραιβικής.. τίποτα απαράδεκτη.. ούτε σας είπα για το δώρο έκπληξη στον Α. (γι αυτό έχω την δικαιολογία ότι μόλις προχθές το έκανα..) μια βραδιά στο καβούρι!
Δεν σας ειπα για την λαχτάρα μου να ξεκινήσω ξανά το photo a day ή οποίο άλλο παίζει η παρεούλα μας.. και βέβαια δεν σας είπα για τα γενέθλια του μπλόγκ μου.. που γίνεται αισίως ενός σε λίγες ημέρες.. έχω φάει το μυαλό μου να βρω τι πρέπει να κάνω γι αυτή την πολύ ειδική στιγμή του μπλόγκ μου και κατέληξα σε κάτι απλό.. θα δείτε!!
Δεν σας είπα για τη βάφτιση του παιδιού της ξαδρφούλας μου και για το κλάμα που έριξα που συνάντησα τους θείους και τη γιαγιά μου ξανά.. ως κάτοικος εσωτερικού.. για τις ευχές όλων και για τις προσευχές που έκαναν να βρεθώ ξανα δίπλα τους.. Δεν σας είπα για τη πρώτη βόλτα μας στο καβούρι για ουζάκι την προγούμενη εβδομάδα, ούτε για το πρώτο μας μπάνιο τζουγκρίζοντας αυγά στην παραλία.. Τόσα πολλά που ακόμα και εγώ προσπαθώ να θυμηθώ γιατι αυτός ο μήνας φαίνεται ότι τον άφησα να γλιστρήσει..
Οι δουλείες για τη τακτοποίηση του σπιτιού έχουν μπεί σε πολύ καλή σειρά και μετά και από την παραγγελία των επίπλων μας (εκτός από τους καναπέδες που ακόμα αναζητούμε) ένα πνεύμα αισιοδοξίας μας έχει επισκεφθεί.. και μας έχει κάνει πιο χαλαρούς.. Μετά από μεγάλη έρευνα αγοράς και μετά από πολύ απογοήτευση, καταλήξαμε στα έπιπλα που είχαμε δει και είχαμε εξαρχής λατρέψει στο Ντουμπάι και ήταν τελικά η μόνη επιλογή που μας κάλυπτε εκατό τοις εκατό.. γιατί συγνώμη που θα το πω αλλά 6000 αρχική τιμή , 4500 τελική για μια τραπεζαρία που απλά πλησίαζε (χωρίς να μας αρέσει όσο η άλλη που είχαμε δει στο Ντουμπαι) ΔΕΝ  τα έδινα για κανένα λόγο..Γιατί την μασίφ τραπεζαρία στην Ελλάδα πρέπει να την πληρώσεις, ειδικά αν είναι μασίφ κερασιά όπως αυτή που πήραμε τελικά ΠΡΕΠΕΙ να την πληρώσεις γιατί φαντάζει.. ΕΕ όχι.. δεν νομίζω!! Ευχαριστώ δεν θα πάρω!! Πω πω έγινα λίγο γκρινιάρα μου φαίνεται!!
Λοιπόν πάω να σας επισκεφθώ λιγάκι να δω που βρίσκεστε και τα ξανα λέμε σύντομα!


https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=b228266bdb&view=att&th=13f051dcc5cccc2a&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8vbr7DQ_6-gFDw5-0wYM6t&sadet=1370180713555&sads=rOzish66s99YdcFQvyLNdf8BaUk&sadssc=1



Σας φιλώ,
Σταυρούλα

12 comments:

Momma's daily life said...

καλως ηρθες παλι! θα περιμενουμε νεα σου! οσο για τις τιμες στα επιπλα μη το συζητησουμε καν.

mommyinhappiness said...

Καλώς σε βρίσκουμε πάλι! Θα σταθώ και εγώ στις τιμές των επίπλων στην Ελλάδα και θα αναρωτηθώ: ποιός αγοράζει και πώς δεν κλείνουν όλα αυτά τα επιπλάδικα με τις εξωφρενικές τιμές;

Parents Land Gr said...

Καλωs ηρθατε. Μα καλα που ειναι οι foto για ολα αυτα που περιγραφειs? Φιλακια.

Unknown said...

Ναι ΑΣΕ! Ας μη το συζητήσουμε!

Unknown said...

Αφού κάνουν καλύτερη τιμή απο 6000 στα 4500 είναι ευκαιρία !!! Χα χα

Unknown said...

Ασε!! Τίποτα !! Δεν έχω φωτογραφίες! Αμελησα τελείως γι αυτο λέω πως κάπως γλιστρησε!

Parents Land Gr said...

Μαs ειχεs κακομαθει. Ανυπομονουμε για ελληνικα τοπια. Οσο για τα επιπλα το ειχα σκεφτει και εγω. Εκανεs πολυ καλα να επιλεξειs απο εκει. Φιλακια.

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι said...

Σταυρουλάκι μας έλειψες!!!!!! Που μένεις Αθήνα; Μήπως να βρισκόμασταν;;;; Σου στέλνω τα φιλιά μου! Callie by Anthomeli

Memaria said...

Μας τα είπες τώρα..δεν πειράζει που δεν υπάρχουν φωτογραφίες...
Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σας ζήσει το μωρό..
Ναι, να ξεκινήσεις το photo a day...
Στα αλήθεια υπάρχουν τέτοιες τιμές για μια τραπεζαρία?
Φιλιά πολλά και καλώς μας ήρθες!!..ελπίζω να τα λέμε συχνότερα πια..

Unknown said...

Και μένα μου λειψατε !!! Να τα πούμε απο κοντά !!! Φιλακια πολλα

Unknown said...

Ευχαριστω πολυ πολυ !!!! Ναι υπάρχουν οι τιμές αυτές !!! Απίστευτο κ όμως αληθινό !!! Και όχι μόνο αυτο.. Συνεχίζει να υπάρχει τουπε απο πωλητές κ εξυπηρέτηση που δεν περιμένεις απο μια χώρα σε κρίση !!!! Φιλακια πολλα κ θα τα λέμε !!!

Katerina V *Pause blog* said...

Καλώς ήρθες! Μπήκα στη τελευταία σου ανάρτηση και δεν κατάβα ότι επέστρεψες! Μόνιμα ήρθατε; Θα ήταν πολύ συγκινητικά και όμορφα όλα αυτά που ένιωσες! Χρόνια πολλά και στο μπλογκοσπιτάκι σου! Σχεδόν την ίδια εποχή ξεκινήσαμε :)